about
Motionfanclub est une agence de création et de conseil. Nous pensons vos projets et votre plan global en images. Nous imaginons l'univers le plus adapté à votre stratégie, les visuels les plus adaptés à votre propos. Du diagnostique à la production, le motionfanclub agit comme un partenaire créatif avec force de propositions. Parfois les idées les plus loufoques s'avèrent être les plus puissantes. Nous pensons qu'une histoire visuelle est indispensable pour une identité remarquée et un message compris.
Motionfanclub is a strategic creative agency. We think your projects via images. We imagine the most suitable visual territory for your strategy, and associate the best images to what you wish to transmit. From brief to production, motionfanclub acts as a creative partner with strong beliefs and integrity. Believing that sometimes the most unusual ideas become the most powerful ones. We are storytellers and think that expressing a story visually is key for an identity to stand out and for a message to be understood.

Directrice de production
Elise Fabbri